Realiseer je ledengroei door een betere online marketing

Maatwerk campagnes gericht op je eigen club hoe doen wij dat nou?

Om goede leads te krijgen en de mensen te bereiken die je graag wil hebben op de club is er meer nodig dan alleen maar “gezocht mannen of vrouwen van 35 tot 40 jaar”.¬†

We willen niet alleen de mannen of vrouwen van een bepaalde leeftijd “zoeken” maar willen serieus targetten op de doelgroep die voor jouw club bestemd is. Daarom gaan we samen kijken wie jou ideale klant is. Is dat een man of vrouw, van welke leeftijd, moet deze een hoge opleiding hebben (dus meer verdienen), kinderen hebben, hoe moet deze wonen etc etc. Facebook kan mensen heel goed monitoren maar wij moeten wel aangeven welke mensen we willen voor jouw club. Dit kan alleen als wij ons verdiepen in jouw club en met jou samen de doelgroep vaststellen. en ja dit kost tijd, maar die tijd vemen we graag voor je! Hoe langer de lijst hoe beter wij voor jou kunnen targetten en beter de leads aansluiten bij jouw PRIJS en DIENSTEN

  • Vrouw
  • Gehuwd of samenwonend
  • Eigenaar klein bedrijf
  • HBO opleiding

Stap voor stap naar een goede Facebook Campagne

Marketing Plan

Hoe zien jouw campagnes er het komend jaar uit. In welke periode gaan we welke campagne draaien en waarom. Gaan we stunten met leuke acties bij bepaalde feestdagen?

Doelgroepbepaling

Jouw doelgroep instellen zodat we zo dicht mogelijk bij jou ideale klanten komen. We willen graag zoveel mogelijk leads die jou club ook kunnen betalen enmensen die zich thuis voelen op jouw club

Content en beeld

Teksten gaan we maken, je USP's gaan we verwerken en natuurlijk willen we foto's van jouw club en jouw look en feel in onze campagne opnemen. Jij bent namelijkjouw vlub en niet hetzelfde als de club 2 straten verder.

Optimalisatie van je campagnes

Alleen een campagne plaatsen en een facebook budget instellen is onvoldoende. Dagelijks testen wij welke content (teksten) beeldmateriaal, kleuren, buttons voor jouw doelgroep het beste werken. Op welke tekst in de advertentie zelf, dus op de tijdlijn van je klant  wordt het meest gereageerd. En dan is het aanpassen, aanpassen en aanpassen. Totdat jij bij de leads bent die je graag wil hebben.

Doelgroep

Beeld

Content

Geef je club een Boost

Marketing kost tijd, besteed uit aan mensen die de tijd nemen

Wij zorgen voor een continue aanvoer van nieuwe leads

Je realiseert ledengroei en de daarbij horende omzetgroei!

Meer informatie over maatwerk campagnes?